Zajęcia na Politechnice Poznańskiej |
|
|
|
9 czerwca klasy Ia i IIa brały udział w wycieczce na Wydział Budowy Maszyn i Zarządzania Politechniki Poznańskiej. Jako grupa, na co dzień zajmująca się przedmiotami ścisłymi (matematyka, fizyka, informatyka, geografia) bez problemu odnaleźliśmy się w tematyce zajęć.
Zostaliśmy przywitani przez przedstawicieli poszczególnych kierunków, którzy zostali naszymi przewodnikami. Na wstępie, opowiedzieli nam trochę o Wydziale i pokazali filmik promujący, przygotowany przez absolwenta naszej szkoły Jana Jakubka, po czym podzieliliśmy się na
|
Więcej…
|
14 marca z okazji Światowego Dnia Liczby π uczniowie naszego Liceum - Katarzyna Koczorowska, Paulina Frukowska, Aleksandra Żmuda, Kornelia Kowalska, Bartosz Zieleziński i Mikołaj Bielawny wraz z Panią Iwona Nowaczyk przeprowadzili lekcję matematyki w klasie czwartej w Szkole Podstawowej nr 8 im. M. Skłodowskiej-Curie.
Lekcja miała na celu zapoznanie dzieci z ogólnym pojęciem liczby π poprzez różne zabawy i zadania. Zarówno dzieci, jak i uczniowie naszego Kołłątaja świetnie się bawili
|
Więcej…
|
Dnia 22 lutego bieżącego roku uczennice klasy 1a : Anna Tomczyk, Zuzanna Jagodzińska, Angelika Zielonka, Weronika Frankiewicz, Aleksandra Junik, Aleksandra Szulc, Marta Brenk oraz Patrycja Jackowiak z opiekunem Iwoną Nowaczyk, odwiedziły przedszkole "Miś Uszatek".
Spotkanie odbyło się w ramach projektu „ Z matematyka za pan brat” , który zakłada miedzy innymi wspomaganie rozwoju intelektualnego dzieci z uwzględnieniem edukacji matematycznej .
|
Więcej…
|
Projekt z matematyką za Pan Brat |
|
|
|
Od stycznia 2016r. I Liceum Ogólnokształcące im.Hugona Kołłątaja realizuje projekt Z MATEMATYKĄ ZA PAN BRAT, współfinansowany przez m Fundację, która powstała w 1994r. Misją m Fundacji jest wspieranie programów służących podnoszeniu poziomu edukacji.
13 listopada 2013 roku Rada Fundacji wyznaczyła nowy kierunek działań Fundacji mBanku na lata 2014-2016. W centralnym punkcie strategii znajdują się działania na rzecz edukacji matematycznej.
|
Więcej…
|
|
|
|